Debatt

Nu ska man inte kritisera andra bloggare och det tänker jag inte göra heller. Istället tänkte jag kritisera blogg.se, de som är värd för min blogg.

Då jag aldrig läst bloggar förut tänkte jag utbilda mig lite och brukar därför titta lite på blogg.se förstasida.
Mode, mode, fitness, mode, kändisskvaller, matmode, fitness och mode. Stor variation. Men jag tyckte mig minnas att det fanns en debattkategori. Skrollar glatt ned på sidan och hittar debatterna.

"Kandys tips till svartsjuka tjejer"
"Silikon istället för gymmet?"

Ursäkta? Nu tror jag säkert att båda dessa inlägg är skrivna av fantastiska människor med stort hjärta och intresse för det dom skriver. Men...är det vad som skall anonnseras på första sidan? För debatter? Det märks var prioriteringarna ligger.

Jag är skeptisk.

Kommentarer
Postat av: Darth Bling

Du får helt enkelt dra nytta av deras prioriteringar och skapa debatten "Skeptikerns tips till svartsjuka som står inför valet gym eller silikon" Du inser hur många läsare det skulle dra...tror säkert man skulle kunna få plats för några grupper till i rubriken... ;D

2010-10-11 @ 14:53:41
Postat av: Skeptikern

Tack för tipset! Ska genast se till att hora ut mig på allehanda bloggar med rubriker som "Modet att förlänga sitt silikon för att undvika svartsjuka på innekrogen. Och porr." ;D

2010-10-11 @ 14:57:05
URL: http://skeptisk.webblogg.se/
Postat av: Darth Bling

Porrens slagkraft är så otroligt stark och dessutom alltid ett säkert kort...go for it!

2010-10-11 @ 17:06:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0